70 JARIG HUWELIJKSJUBILEUM

Op 11 februari waren onze leden Jan en Ans Damm – Koudijs maar liefst 70 jaar getrouwd! Reden om een bloemetje te brengen.

Jan was in zijn werkzame leven luitenant-kolonel bij de Luchtmacht maar is inmiddels al weer enkele jaren thuis.

Het is fijn dat je zo oud mag worden, daar zijn ze ook oprecht dankbaar voor. Maar het is ook wel eenzaam soms, van de eigen familie is niemand meer over.

Dat deze twee mensen van handwerken houden zie je niet over het hoofd. In hun mooie lichte werkkamer, waar ze vanaf de werktafel een schitterend uitzicht hebben over het kerkplein, worden prachtige creaties gemaakt.

Ans heeft vroeger handwerkles gegeven en heeft nog héél veel ideeën over wat ze nog wil maken.

Vanaf april 2023 wonen ze in Berghem en zijn zij lid van de Herfstzon en hebben een poosje mee gedaan met de handwerkclub en de creaclub. Helaas gaat dat de laatste tijd niet meer. Maar ondanks dat houden deze twee lieve mensen de moed erin en blijven vrolijk. Ze hebben immers elkaar!