Mogen wij ons even voorstellen

Seniorenvereniging “DE HERFSTZON”

Wij zijn een vereniging voor 50 + ers, en zetten ons in voor alle senioren van Berghem.

Dit doen wij door vele activiteiten te organiseren voor onze leden, gezellig – nuttig en ontspannen samen zijn.

Dat kan allemaal bij “DE HERFSTZON”.

Katholieke Bond van Ouderen.

De Katholieke Bond van Ouderen kortweg KBO genoemd is een landelijke vereniging waarvan 340.000 mensen lid zijn.

Ouderenvereniging “DE HERFSTZON” in Berghem heeft meer dan 600 leden en is aangesloten bij de KBO-Brabant.

Met 130.000 leden is KBO-Brabant de grootste vereniging in onze provincie.

Deze organisatie is spreekbuis voor ons als het gaat om wensen van senioren op economisch, sociaal en maatschappelijk gebied.

Omdat we zijn aangesloten bij de KBO kunnen wij voor vele zaken die in het belang van senioren zijn een vuist maken naar de overheid, de politiek, sociaal maatschappelijk organisaties etc.

De KBO zet zich ondermeer in voor:
  • een goede en betaalbare gezondheidszorg
  • goede pensioenregelingen en een blijvende AOW voorziening
  • goede woningen met betaalbare huren
  • veiligheid op straat en in huis
  • goede dienstverlening door diverse instanties
  • de 50 + plus pas (kortingskaart)
  • allerlei dingen die voor u het leven prettiger kunnen maken
  • Privacyverklaring Seniorenvereniging De Herfstzon Berghem
Wordt lid van “De Herfstzon”

U doet u zelf en ons een groot plezier door lid te worden van onze vereniging. U kunt dan samen met andere deelnemen aan de vele activiteiten die wij organiseren.

Een overzicht van alles wat wij doen vindt u op onze site onder Activiteitenoverzicht”

Bent u 50 jaar (of ouder) en wilt u zich opgeven als lid of wilt u inlichtingen, neem dan contact op met een van onze bestuursleden, de namen zijn hierboven vermeld.

De contributie is laag en wordt jaarlijks vastgesteld.
De inning van het bedrag vindt plaats in de maand januari.
Hebt u besloten om lid te worden, vul dan het inschrijfformulier in en een van de bestuursleden neemt contact met u op, of bel

Gerda Martens telefoon 0412-402138

Wij verwelkomen u graag!