Op 4 april hebben wij tijdens onze jaarvergadering afscheid genomen van 3 bestuursleden.

Alle drie hardwerkende mensen die wij node gaan missen maar gelukkig blijven ze zich nog wel inzetten als vrijwilliger voor onze vereniging.

Piet Droomers, Gerda Martens en Gerrit Mulders, hartelijk dank voor jullie jarenlange inzet voor ons Herfstzon en wij hopen jullie nog heel vaak te mogen zien op onze activiteiten.

Nadat wij tijdens onze jaarvergadering afscheid hadden genomen van drie bestuursleden mochten wij gelukkig drie nieuwe bestuurders welkom heten.

Henk van Alphen, Hans den Brok en Marius Smits, wij wensen jullie veel succes en plezier toe in het bestuur!

De pauze werd door de bestuursleden gebruikt om de jaarlijkse lotjes te verkopen met leuke prijzen. Na de pauze gingen we mee naar het café van onze toneelclub “Het gezellige schaap” waar vrolijk werd gefeest, gezongen, gedronken en gedanst. Het was een gezellige sfeer waar iedereen zin in kreeg om eraan mee te doen. Een mooie afsluiting van een fijne middag.

Ter afsluiting werden de winnaars van de loterij bekendgemaakt en gingen een flink aantal leden met een aardigheidje naar huis.